Pyssel i Matfors!

Barnen var hos min storasyster hela dagen igår, dom hade haft jättekul! Jag tror inte att man kan ha tråkigt hos henne, hon kommer på roliga idéer hela tiden och pysslar nästan jämt. Igår målade barnen på en massa kakelplattor, det här ett av mästerverken! image Tycker det blev skitcoolt! :) Linda fick allt det där som inte jag fick och jag önskar jag kunde vara lite mer som henne. Blir alltid så mycket klokare när jag har varit där och pratat med henne. Hon får mig att använda min hjärna och ger mig bra tips på hur jag kan utvecklas och våga sägs vad jag tycker och tänker! Jag ska nog åka dit mycket oftare så kanske jag lär mig att jag inte ska ha dåligt samvete för allt hela tiden! Jag älskar min syster! image image image Tack för att du var barnvakt och tack för att du är så förbannat klok hela tiden! :)

Kommentarer
Postat av: caleri

Ja exakt.. Ska även be dom skicka hem
Kortet dom
Har tagit på han.. Hoppas vi får ett frisky barn när vi blir gravida igen. Kram

2012-07-06 @ 12:02:53
URL: http://minbebis.com/blogg/caleri/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0