Vilken dag det blev!

Det är såna här dagar jag gillar, att vi knappt har varit hemma ;) Vi började förmiddagen med att hälsa på hos Nathalite och Jens och sedan for vi och lämnade Nora och Amanda hos Alma och Blossom innan vi for ner till pappa. Det var okej att dom var där till 18, supersnällt! När vi var på väg hem ringde Anna (A & B´s mamma) och bjöd in oss på kaffe och tårta. Jag tackade glatt ja och när jag la på kom jag på att jag äter ju inte sånt just nu.. hahaha! Jag offrade mig faktiskt och tog en liten bit jordgubbstårta. Ja, jag har ångest men den får jag träna bort imorrn! :) Vi blev kvar där tills klockan blev 21.. tiden gick väldigt fort och vi hade jättetrevligt! TACK för det Anna och Patrick! Nu ska jag lägga mig och sova så vi orkar upp imorrn, klockan ringer redan 5 för att vi ska ut till pappa och jaga katter och skjutsa in dom till veterinären! :/ Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0