Gymångest!

I höstas började jag träna på gymmet med ett enda mål, att bli så sjukt fit och smal nu till sommaren! Det blev inte riktigt som jag tänkt mig... vikten står still, magen är som en svullen ballong och jag är trött. Jag är inte i bikiniform om man säger så! ;) Jag har inte ens satt min fot inne på gymmet på över 2 månader!! Visst, jag har väl inte mått så himla bra på slutet med tanke på pappa osv. Och jag hann bara tänka tanken på att jag skulle ta tag i träningen igen så fick jag nackspärr och sedan kom förkylningen..

images6

Antar att det är för sent att hinna bygga denna kropp på typ 2 veckor?? :/ Eller är det någon som har något superknep??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0