Hemma!

Vi sover hemma i våran säng inatt, vi har inte sovit i sängen på en vecka så det känns ganska skönt. Freja ligger mellan oss och allt är NÄSTAN som det ska.. Pappa ligger kvar i Umeå, jag känner mig trasig inombords. När ska jag vakna upp ur denna förbannade dröm? Min älskade lilla pappa... Vi ses snart igen!! Barnen var glada att se oss när dom kom hem, dom hade massor att berätta :) Freja reste sig mot vardagsrumsbordet, släppte taget och tänkte börja gå till Mats men det gick inge vidare ;) Känns som att dom har blivit så stora allihop och det känns som att det var en evighet sedan vi träffade dom sist. Får se hur det blir i veckan här... Önskar jag kunde klona mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0