Ligga i vassen i sommar???

Jag är ledsen, PÅ RIKTIGT! När jag var på stan med Nora och Amanda idag så skulle jag kika efter en bikini. Det brukar ju inte vara så jävla svårt i vanliga fall. In på HM, hitta en billig svart överdel, betala och åka hem! Riktigt så blev det inte idag...

Jag vet inte huuur många överdelar jag testade, i alla möjliga modeller och storlekar och INGEN satt bra! INGEN!! Det var riktigt jävla jobbigt att stå i det där provrummet, blek, nästan naken och fladdrig med 2 hängande taxöron! :(

hmprod (1) Den här var fin men satt inte åt runt ryggen och höll ju inte brösten på plats

hmprod (2) Den här satt lite bättre runt ryggen och det var faktiskt en läcker färg.. MEN.. Brösten såg ju inte riktigt kloka ut där i  mitten och den gled ner

hmprod Den här tyckte jag var skitsnygg och den satt bra men brösten, det lilla jag har blev som små strutar och det såg inte klokt ut!

hmprod (3) En lös trekants bh tänker jag inte ens prova.. herregud, då kan jag ju lika gärna gå naken Det ser ju inte klokt ut när man inte har något att fylla ut den med

Jag provade en massa fler överdelar också men de flesta var för lösa runt ryggen eller så fick jag strutbröst! Hittade faktiskt en snygg överdel som satt skitbra.. guess what!? Den var guldfärgad och inte ett dugg snygg på min likbleka kropp!!! Provade någon underdel också men jag får nog bada i kjol eller nåt. Min stjärt hänger, precis som Amanda sa för ett tag sedan! Inga badtrosor sitter snyggt. Dom åker antingen in i arslet, knövlar sig mellan benen så man får typ 5 kameltår eller är alldeles för låga så HELA magen hänger utanför! *suck*

Kanske skulle ha lyssnat på ungarna och köpt en baddräkt?

hmprod (4)

Finns det inget som passar på min oproportionerliga kropp som inte kostar skjortan?

När jag börjar tjäna massvis med pengar någon gång i framtiden så kan jag lova er att jag köper mig ett par nya bröst och samtidigt passar på att göra en fettsugning eller åtstramning av magen och kanske pumpar upp röven lite! Kanske ska öppna en fond?

Tänk att jag var hetare förra sommaren när jag vägde +20kg!

CIMG1960


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0