Nattsynd!

Godkväll, eller godnatt kanske jag ska säga!? Jag har suttit och skrivit tidsinställda blogginlägg i ca 3 timmar! Nu är jag äntligen ikapp dagboken och nu kan jag uppdatera om pappas framsteg i "nutid". Dessa inlägg som handlar om den senaste veckan kommer att komma upp imorgon, varannan timme mellan 7-17, håll utkik! Som vanligt är dom skyddade, har du inget lösen så kan du alltid fråga ;) Nora och Tilde har precis somnat, Mats är borta och jag sitter och svullar i mig glass! Hej redan ickebefintliga bikinikropp. GB:s nyhet med smak av 88:an, SJUKT JÄVLA GOD! Tror jag har hittat en favorit som slår den krossade chokladen som jag älskat i alla år.. Har ni inte provat den, gör det för guds skull! :D

Snapshot_20120701

Det kanske börjar bli dags att lägga sig snart så jag orkar med både fotboll och kalas imorrn! Måste packa också eftersom Amanda åker med grannen till Östersund en natt...

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0