Pappas fight - Dag 10

Utdrag ur dagboken: Onsdag 2012-06-06 12.10 Du har varit utan sömnmedicin i några timmar så jag hoppas du vaknar snart, sköterskan fick lite respons från dig iallafall. Dom ska försöka ta bort tuben under dagen så får vi se hur det ser ut när vi kommer och hälsar på senare idag. 17.20 Vi har nästan nyss kommit hem efter att ha träffat dig och jag är jätteledsen. Det var tufft att se sig idag. Det sjönk liksom in hur sjuk du är. Det var enklare att träffa dig när du sov. Du andas själv nu, tuben var borta men du hade en mask i ansiktet. Ögonen var öppna till hälften och vi såg hur ögonen rörde sig efter oss. Du höll mig hårt i handen medans jag satt där! ♥ Jag ville inte släppa taget om dig. Önskar jag kunde sitta hos dig dygnet runt och ta hand om dig. Men du är aldrig ensam och det känns bra. Du fortsätter att röra mycket på höger sida. Du drog upp knät ganska långt och armen kan du lyfta högt rakt upp i luften! Fortsätt kämpa pappa!!! 23.43 Har precis fått kvällsrapporten så jag kan somna. Du hade precis fått en krage runt halsen för att kunna andas bättre, dom trodde att tungan for lite bakåt och skapade vibrationer. Det blev bättre med kragen nu, får se om dom sätter in en "trach" imorgon. Du är fortfarande utan sömnmedicin men du var ganska trött och medtagen ikväll... Sov gott inatt, vi ses imorrn! ♥ Älskar dig!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0