Pappas fight - Dag 22

Utdrag ur dagboken: Måndag 2012-06-18 20.05 Jag tycker inte om dagarna då jag inte kan vara hos dig. Jag ringde till avdelningen imorse men det var upptaget och sedan har jag fått uppdateringar från Lennart, Linda och Malin som har varit hos dig idag. Emelie, mamma och Simone har också varit hos dig. Lennart berättade att du hade sovit dåligt inatt, du hade varit på väg ur sängen flera gånger och du är väldigt plockig. Jag tror att du börjar bli väldigt rastlös, inte så konstigt kanske, du sitter ju aldrig still annars. Malin berättade att du var ganska trött när hon kom till dig för att Emelie hade varit en stund hos dig då. Du pratade på som vanligt och var väldigt röksugen. Du hade frågat om ägg och en tändare och när Malin sa att du inte fick röka hade du puttat undan henne och frågat mamma om en tändare istället. Börjar tycka riktigt synd om dig! Imorgon eftermiddag är det vår tur att hälsa på dig! Hoppas du är pigg och utvilad då, alla barn följer med! ♥ Puss & godnatt, vi ses imorrn! ♥Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0