Pappas fight - Dag 23

Utdrag ur dagboken: Tisdag 2012-06-19 22.05 Idag fick du bli av med tracken och så har du gjort en svalgröntgen, du ska göra en till imorgon. Du pratar lika mycket som tidigare men det är inte lika tydliga ljud utan tracken, det är lite svårare att förstå vad du säger men vi gör så gott vi kan! Vid ett tillfälle sa du till Mats: Skit samma, vi tar det när jag kan prata bättre. Blir så ledsen när jag ser hur du försöker och försöker men vi fattar ingenting. Du är ju skitduktig, vill inte att du ska känna att du inte kan på något sätt! Jag frågade om du tyckte att sköterskorna var bra och tog hand om dig och då svarade du: Jävligt bra! Det känns jätteskönt att höra! Du hade fått smaka lite kaffe idag, du kunde inte hålla dig längre sa du. Du såg så nöjd ut! :) I övrigt verkar du vara väldigt rastlös, orolig och irriterad. Du försöker ta dig ur sängen hela tiden. Nu har jag sparat det bästa till sist! Mötet med barnen :) Du blev så himla glad över att se dom, det lyste om dig. Du log stort och flirtade med ena ögat till Nora och Amanda. Dom var glada att se dig också, dom hade saknat dig! Freja fick sitta i ditt knä, du höll henne bakom ryggen, gjorde ljud med munnen och tungan och pussade på henne ♥ Du förstår inte lyckan jag kände när jag såg er tillsammans. Hoppas du fick massor av energi! Vi pratade lite om Noras fotboll och fotbollsskolan som är nu. Du försökte säga något men jag hörde inte alls. Tog fram blocket och pennan och du skrev: Hej Nora, kul fotbollen börjat igen Jag rös till i hela kroppen! Du är helt otrolig, vet du det!? Allt kommer bli bättre och lättare varje dag. Snart hör vi vartenda ord du säger. Innan vi gick kramade du om oss, pussade oss på kinden och sa att du älskade oss!! ♥ Du ville att jag skulle krama farmor också. Det är kärlek det! ♥ Fortsätt kämpa, vi är med dig! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0