Pinsam fotbollsmorsa!

Det blev fotboll hela dagen idag också, tjejerna tog sig hela vägen till final där dom vann silver! :) Dom har varit så duktiga och har verkligen krigat på planen både igår och idag! Tyvärr lyckades vi inte komma undan skyfallet så Nora var dyngsur efter sista matchen.. :/ Hon var nöjd med cupen iallafall och fick en fin ros och 2 medaljer! Hon gjorde även 2 mål idag och fina passningar, det börjar lossna nu och hon och Alma har verkligen hittat varandra på planen, jättekul att se! :D Jag har skrikit idag så att jag blev alldeles hes, jag kommer säkert bli lika jobbig och pinsam som min mamma var när jag spelade fotboll så småningom.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0