Så tom!

Pappa har legat på sjukhuset en vecka nu.. En hel jävla vecka! Jag har inte fått se hans ögon och inte hört hans röst trots att jag har funnits alldeles intill så många dagar. Det gör så förbannat ont, varför skulle detta hända? Jag är så tom, fattar ingenting. Lever som i en liten bubbla.. Snälla pappa, vakna snart och visa att du är en jäkla kämpe! Du verkar ha fått en till chans, ta den och kom tillbaka till oss. Vi saknar dig och älskar dig så himla mycket! image Det är tur att jag har barnen och Mats just nu som håller mig uppe. Och tack till alla ni som finns här för oss!

Kommentarer
Postat av: baby2011

=( kram! hoppas allt är väl med honom!

2012-06-04 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0