Snart semester!

Jag hinner knappt med mig själv längre och allra minst bloggen, känns som att jag inte har några läsare kvar längre. Jag har inget vettigt att skriva känns det som.. vill komma ikapp och skriva om pappas framsteg. Jag har ju bara skrivit om de 2 första veckorna, det har ju gått 2 till nu som jag inte har skrivit om än. Blir lite stressad inombords när jag vill hinna med så mycket här hemma men får knappt hälften gjort :/ Mina tankar är hos pappa hela tiden så det är svårt att fokusera på annat, det kanske ni förstår. Om det är någon som fortfarande läser.. håll ut.. jag är förhoppningsvis snart tillbaka "på riktigt" :D

wpid-IMG_20120514_130632.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0