Sovmorgon!!

Det märks att det är semester och sommarlov här hemma.. Ungarna är vaken halva nätterna och sover länge på mornarna! Imorse vaknade jag av att Freja höll på att slå mig i ansiktet, försökte få henne att somna om eftersom jag trodde klockan var typ 6-7. Efter en stund kollade jag på klockan och den var 9.43!! Hahaha... det var bara att kliva upp :) Nora har åkt iväg med en kompis till det nya lekrummet på murberget, Amanda dansar, Freja sjunger och jag ska plocka ur och i diskmaskinen och kanske plocka undan lite tvätt innan vi åker ner till sjukhuset. Amanda ska vara med farmor under tiden, hon orkade inte åka ner idag. Inte så konstigt kanske, hon hatar ju att åka bil och nästa helg ska vi ju åka hur långt som helst! Vi ska in i Birsta en sväng också och köpa en present till Liam som har fyllt år och så ska vi kika efter en FM sändare. Vi har en fullspäckad dag med andra ord! :D

images


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0