Bloggen blir lidande..

Jag antar att ni har saknat mig idag när det har varit så tyst här.. ;) Jag lever iallafall och har inte haft någon tid till att sitta vid datorn idag. Får ju lite panik när jag inte kan skriva som vanligt.. jag är störd jag vet! Har jobbat idag och nu vet jag vad jag ska hålla på med. Har ankomstregistrerat runt 20 ärenden och handlagt 2! :) Hoppas jag kommer ihåg något tills på tisdag då jag ska jobba igen. Blir en lång helg nu, känns lite skumt faktiskt men det är bara bra. Jag behövs här hemma nu när Mats inte mår så bra, jag håller tummarna för att det inte blir en lång period han mår så här utan att det vänder snart! Efter jobbet fastnade jag på Amandas dagis och pratade med en fröken som jag inte har träffat på jättelänge, tror jag stog och surrade i en kvart-20 minuter. Barna var måttligt roade :) Sedan har det varit full fart nästan hela tiden, jag har hunnit: -Fika -Plocka undan -Tömt diskmaskinen -Plockat in i  diskmaskinen -Vikt en jädrans massa tvätt -Vilat en stund med Freja -Lagat och ätit middag -Plockat lite till -Plockat in lite mera i diskmaskinen -Varit till Håkan en sväng -Varit hos Nathalie och matat fiskarna -Varit en sväng på ICA -Masserat Frejas onda mage -Och nu sitter jag här... Mats har kopplat in vårat nya modem och gjort snyggt med alla sladdar. Hoppas på att tv:n funkar bättre nu! Ljudet har inte varit så bra och inspelningen har varit skum.. Förhoppningsvis löser det sig med det nya modemet annars måste vi byta ut boxen också! Ska snart göra mig redo för att titta på Sveriges mästerkock. Ska berätta lite senare om hur Amanda höll på att få mig jätteledsen igår..!

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej,
Läste ditt inlägg om Mats men förstod inte riktigt vad som är fel?
Är han depprimerad eller är det ngt annat som är på G?

Hoppas iaf att det ordnar sig för dig!

Svar: Jag har tidigare skrivit lite om Mats problematik och diagnos, du kan läsa om det här ---> http://minbebis.com/blogg/bebisdags/att-leva-med-tourettes/
Just nu är han inne i en period då han har väldigt mycket ångest, drömmer mardrömmar och då allt bara är svart. Medicinen verkar inte som den ska och han har ingen vidare livslust. Vi kämpar på och jag hoppas att det ljusnar snart..! :)
Jannice

2012-03-21 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0