Bomber!!!

Vi somnade till slut inatt! Var upp en sväng vid 4 tiden och gav Freja mat, hon åt tills det var helt slut i flaskan (80 ml) och sedan somnade vi om. Hon vaknade igen vid 6 men då la jag henne på bröstet, ajaj, och sedan sov vi vidare till 6.45 då klockan ringde. Hon har precis ätit igen, blandade 100 ersättning och 60 bröstmjölk. Hon åt 120 ml, det tar sig!! :) Längtar tills jag kommer hem efter att jag skjutsat Nora och Amanda, då ska jag pumpa ur brösten och ta en VARM dusch. Har ont och dom är stenhårda! Kan tänka mig att det är ungefär såhär det känns efter en operation... Skulle nog kunna stå ut med det om resultatet blir bra, har inget emot att ha schyssta rattar istället för taxöron ;) Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0