Dagens tAKiDA!

Tänkte spara denna till sist då den är en av mina absoluta favoriter men jag kunde inte hålla mig!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CeRJZF003l4[/youtube]

Summer's gone

Låten påminner mig om när vi såg dom i Sundsvall under Parksommar turnén, det var alldeles svart ute och det duggregnade. Känslan går inte att beskriva! Får rysningar när jag tänker tillbaka på alla spelningar jag har varit på .

Ölandsresan väcker mest känslor, kanske den bästa resa jag gjort!? Jag fick en liten chans att koppla bort allt jobbigt som var just då, några dagar den sommaren fick jag må riktigt bra och det var dessa dagar.. Det var lätt värt varenda krona och mil för att få se dom spela i slottsruinen, magiskt! Kommer att skriva om den resan i ett annat inlägg senare..

Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0