En ny människa!

Gud så skönt det var att träna idag! Nya träningskläderna är invigda och jag sprang nästan hela vägen ner till gymmet, trots att knäna gjorde jävligt ont så ville jag inte ge mig förrän jag höll på att ramla ihop. När jag kom fram så hann jag cykla några km innan passet drog igång. Nya SH'BAM releasen var skitbra, skön musik och steg som var ganska enkla att lära sig. Jättehärlig stämning bland alla som var där också, funderar på att testa Body Combat imorrn om knäna håller för det :) På vägen hem orkade jag inte springa så det blev en skön promenad i solen och med en massa bra musik i lurarna. Hade kunnat gå ett varv till men kände att familjen kanske skulle uppskatta om jag var hemma en stund också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0