Friday I´m in love!

Äntligen helg igen, inte för att det gör så stor skillnad i vardagen men ändå! :) Solen skiner och nu börjar det äntligen kännas som vår. Det blåser en del idag men förhoppningsvis så försvinner snön lite snabbare! Jag har precis skrivit klart en inköpslista så jag ska åka och handla lite senare. Måste lägga ner huvudet ett tag först och vila lite.. känns som att jag knappt har sovit inatt fast jag har gjort det. Älsklingen tog första matningen av Freja vid 1-tiden så jag kunde somna om direkt när hon blev tyst och sedan tog jag matningen vid 5! Hon äter nu var 4:e timme istället för var 3:e och hon äter mer och mer ur flaskan. Nu blir det drygt 160 ml vid varje matning, hon är så duktig :D Jag har inte ammat få flera dagar och det känns faktiskt okej, jag hade ju lite ångest i början. När jag ser att hon vill ha flaskan och hon är nöjd så  känns det bra! Att Mats också kan hjälpa till känns hur bra som helst och han tycker det är kul. Vi har lite problem med att hitta nya nappar till flaskan hon använder, jag har letat på Coop, Ica, Hemköp och leksaksaffären. Det är bara Coop som har den modellen av märket men det är bara minsta storleken :( Vi skulle vilja ha lite större hål, hon ser ut att få kämpa så mycket för att få i sig nåt. Ska maila till MAM och se om dom har några på lager! :D Jag hoppas på att någon kanske vill vara barnvakt lite senare idag så jag och älsklingen kan åka ut och övningsköra lite.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0