Här går det framåt!!

Jäklar vad duktig jag har varit på jobbet idag, jag har gjort 12 ärenden alldeles själv! :) Tiden går ju jättesnabbt så här i början så det känns som att jag bara hinner komma dit innan jag ska åka hem igen. Allt känns super och jag har bestämt mig för att gå upp och jobba halvtid i juni innan jag går hem på långsemester! :D Under tiden jag har varit borta så har Freja lärt sig att dra sig över trösklarna! Hon drog sig från vardagsrummet till köket nyss, jag blir så stolt! Imorrn när jag jobbar så kommer väl tänderna fram, tror dom är nära att spricka igenom nu. Hon skrek som en stucken gris igårkväll och blev nöjd när hon fick en isbit i Umami´n. Det är svullet och så ser det ut som att hon har små blåsor där tänderna ska komma. Hon har även matvägrat idag, Mats provade med allt och till slut fick han i henne lite fruktpuré. Ingen ersättning eller välling ville hon ha. Har era barn matvägrat i samband med tänder?

Kommentarer
Postat av: Veralena

Inte matvägrat men ätit dåligt vid tandsprickning.

2012-03-28 @ 22:14:17
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0