Hård i magen!

Jag har precis bevittnat när Freja tog i för kung och fosterland för att kunna bajsa! Hon har inte bajsat på några dagar så det var en del att trycka ut. Jag har nog aldrig sett henne så ledsen och frustrerad, hon skrek som jag vet inte vad :( Tårarna var inte långt borta på mig och jag ville så gärna hjälpa henne på något sätt, men hur? När hon ammade hade hon aldrig några problem med magen men sedan hon började med ersättningen så har hon nästan jämt varit stenhård i magen. När hon får katrinplommonpuré så brukar det ju hjälpa en del men jag vill ju att magen ska kunna fungera ändå! Messmör brukar vi också testa men det har inte hjälpt något vidare hittills..

Vad kan man göra? Finns det någon ersättning som är lite snällare mot magen? HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: Tess

Semper lemolac ska väl vara mildare för magen. vi testade och blandade med vanliga semper. Lite skillnad kanske, men inga mängder. Så jag ger även här katrinplommonpure en gång om dagen.

2012-03-26 @ 18:46:24
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0