Hård i magen!

Vi har kommit hem efter en trevlig kväll hos Nathalie. Vi käkade lite korv med bröd till middag och sedan blev vi bjudna på bullar, cola och te! :) Nu ligger Nora och Amanda i sina sängar och sover vilken sekund som helst, Freja sitter kvar i bilstolen och sover. Har lagt fram kläder inför morgondagen så jag slipper tänka på det då och så har Nora packat sin väska! Freja är stenhård i magen och skriker när hon försöker bajsa, bytte 3 blöjor hemma hos Nathalie och det kommer bara små små kluttar. Tycker så jäkla synd om henne. Hon åt drygt 1/3 burk med katrinplommonpuré på eftermiddagen så jag hoppas det hjälper till lite på traven snart! Jag ska snart slå mig ner i soffan och kika lite på tv:n innan det är dags att sova. Det blir inge BB ikväll, vi spelar in det istället och kikar på det imorrn. Det funkar inte att sitta uppe så länge och innan jag har kommit i säng efter alla bestyr så hinner klockan bli nästan 12!

Snapshot_20120314Trött tjej efter en lång dag!

P.S Imorrn kommer det en ny tävling, missa inte det!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Det var första gången jag gjorde riktig mat till henne. Burkarna är jättesmidiga men det var mycket mycket godare med hemmagjort så så länge man kan göra det såhär smidigt så kan vi lyxa till det oftare. Isabelle äter bara lite grann av burkmaten så får slänga rätt mycket också.

Prova en tsk messmör i vällingen/ersättningen om det inte släpper. Hemskt när dom har så ont!

2012-03-14 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0