Hemma från jobbet!

Första dagen på jobbet har gått jättebra, tiden gick så snabbt så jag hann inte ens klart med det jag hade tänkt! Jag fick mitt behörighetskort, blev presenterad för mina kollegor (igen!) och så påbörjade jag en webbutbildning :) Den hann jag inte klart med så jag ska fortsätta imorgon. Det känns jättebra så här efter första dagen och jag hoppas det känns bra om några veckor också! ;) Vi har precis hämtat hem Nora och sitter och fikar lite, ska försöka ta det lite lugnt innan vi ska iväg på Amandas dans kl. 17. Hon var hemma från dagis idag för att hon hade feber inatt men nu är hon lika pigg som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att höra att det har gått bra :)
Snart är du inne i nya rutinen och jag är övertygad om att du kommer att trivas på nya jobbet!

2012-03-13 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0