Hjärnan har aktiverats

Har jobbat idag, eller jag har iallafall varit på jobbet. Har inspekterat arkivet och tittat lite på systemen jag ska jobba i. Det är en hel del nya begrepp som jag ska förstå mig på och än så länge så snurrar allt bara omkring inne i huvudet. Förhoppningsvis lär jag mig någonting så småningom :) Det är en jättetrevlig tjej som jag sitter/går runt med och jag har en känsla av att vi har ganska lika arbetssätt så det blir nog skitbra det här! Ångrar inte en sekund att jag bytte jobb men jag saknar några av mina gamla kollegor!! Jag ska nog åka neröver och hälsa på dom snart. Nästa fredag verkar det som att det blir fest, vi ska fira att våran sektion har funnits i ett halvår :) Får se om det blir bowling eller lite relax innan middag och utgång! Efter 19 timmar på mitt nya jobb så måste jag säga att jag trivs skitbra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0