Jag ska bli moster! ♥

Nu får jag äntligen avslöja världens roligaste nyhet!!

JAG SKA BLI MOSTER

Min älskade lillasyster och min bästa vän ska bli mamma. Jag kan fortfarande inte förstå det, jag är överlycklig! Jag har väntat på detta, hon har längtat efter barn så länge jag kan minnas och hon kommer att bli en underbar mamma. Hon har varit barnvakt till Nora och Amanda många gånger så hon vet vad som väntar :) När hon ringde och berättade att hon var gravid så blev jag nästan lika glad som när jag själv plussade med Freja. Och det bästa av allt är att jag kommer att vara med när denna lilla krabat kommer till världen! ♥ Bäbisen är just nu beräknad till den 5 september, vi får se vad det blir efter ultraljudet i april! :)

Alskar_nar_min_syster_ar_och_halsar_pa_Hon_ar_den_basta

Eftersom ni är lika nyfikna som jag så hittar ni hennes blogg HÄR! ;)

Jag älskar dig Malin och är så glad för er skull ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0