Lill lördag!

Onsdag=lill lördag men här blir det ingen fest ikväll! ;) Jag har haft en till bra dag på jobbet idag, kändes lite bättre idag att komma dit. Inte lika nervöst iallafall! Har gjort klar utbildningen från igår och börjat på en ny som verkar vara lite långdragen.. Det var ett jäkla pådrag med poliser och 2 bussar utanför som jag höll koll på några timmar också, vet inte vad det handlade om. Med lite tur så kanske det står i tidningen imorgon! Är jättetrött och skulle kunna gå och lägga mig och sova men jag ska ta med mig barna och åka ner till Nathalie och Ellen. Mats är hos Nyppa så vi ska ha en liten tjejkväll. Blir inte borta så länge eftersom Nora och Amanda måste i säng i tid. Har köpt ny ersättning idag, dom hade inte den Freja brukar ha så vi får se hur det går med den här. Men vad jag har hört så ska det väl egentligen inte vara någon större skillnad på innehållet!? Nu ska jag packa väskan och stoppa in ungarna i bilen. Återkommer ikväll med lite tur! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0