Takida på stadshuset i Sundsvall 120323!

I fredags var det dags igen, att se Takida!

Vi kom till stadshuset strax före 21 tiden och det var väldigt lite folk där då. Vi gick till baren och köpte en öl och en cider och satte oss och surrade lite. Vi började bli lite dragna och var på skitbra humör! :) Vi hann dricka en omgång till innan vi började köa i trappen. Fick lite panik eftersom min blåsa inte var särskilt stor just nu. Några toalettbesök senare så släpptes vi in i spegelsalen. Mats var på toa just då så jag sprang och tog plats längst fram en bit till höger, en perfekt plats visade det sig!

Det var en tjej som stod och trängdes och trodde att jag skulle flytta på mig men jag vek mig inte en millimeter.. haha.

Så fort introt drog igång så reste sig allt hår på kroppen och jag blev alldeles varm i hela kroppen. Sån sjuk känsla! Hela spelningen var underbar och jag lyckades få några bra bilder iallafall :)

Jag fick med mig ett plektrum hem som Mattias gav mig och så fick jag en vattenflaska av Tomas. Jag lyckades få det på film också men det är inget jag kan lägga upp eftersom ljudet är KASST! :( Mats fick ta Robban i hand och jag lyckades få ett litet tag om armen! Jag vet att jag låter som en 15-åring men jag kan inte hjälpa det ;)

CIMG3668

CIMG3693

CIMG3709

CIMG3752

CIMG3764

CIMG3780

CIMG3771

CIMG3818

CIMG3819

Längtar redan till nästa gång! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0