Tisdag!

Gomorron!!

Här var vi uppe med tuppen, trots att det är sportlov så ville Amanda gå på dagis. Dom har ändrat reglerna så det är okej att hon är där sina 15 timmar trots att det inte är någon skola och jag är hemma. Jag kan förstå henne eftersom hon har varit sjuk så länge och hon gärna vill umgås med sina kompisar istället för syrran ibland! :)

Freja har sovit ganska okej inatt, hon sover fortfarande med oss. Lägger vi henne i hennes säng så vaknar hon hela tiden och verkar orolig. Hon åt vid 22 tiden och sedan ville hon ha mat igen vid halv 5. Mycket bättre än när jag ammade! :D Jag har förresten inte ammat någonting alls sedan vi bestämde oss för att ta fighten med flaskan på allvar och det har gått skitbra. Jag har inte behövt pumpa ur på nästan 2 dagar heller..

Tror jag ska försöka vila lite nu, i eftermiddag blir det öppna förskolan, dans och innebandy!

Snapshot_20120306_2

Snapshot_20120306_4

Snapshot_20120306_6 Härlig puss va? =)


Kommentarer
Postat av: Sandy

Vilken fin puss! Visst är dom härliga! :)

2012-03-06 @ 14:20:54
Postat av: maria

Kan du inte skriva ett inlägg om när ni tog fighten o fick tösen att bara ta flaskan :) Själv har jag en tjej här som kan dricka vatten ur flaska men ratar smaken av både ersättning o välling. Vet inte alls hur jag ska komma vidare.

Trevlig blogg du har :)

2012-03-06 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0