Världens snabbaste fredag?

Dagen har gått så jävla snabbt och snart är det dags att sova igen.. Inlägget jag skulle skriva om flask-kriget får tyvärr vänta till en annan dag. Nettan kom hit vid 13 tiden och i samma veva kom Ida och hämtade Nora och Amanda, hon tog med dom och fikade lite och sedan åkte dom hem till henne. Dom kom hem vid 17 tiden igen! 429248_10150862427494988_787599987_12798214_854931545_n

Coolaste brudarna i stan!

Under tiden Nora och Amanda var hos Ida kunde jag och Nettan sitta i lugn och ro och titta på en massa gamla kort och surra :) Hon skulle ut ikväll och jag blev faktiskt lite  avis! :) Synd att hon bor så långt borta så att vi inte kan ses lite oftare.. min underbara kusin!

Tiden har gått så jäkla snabbt här ikväll, efter middagen började jag och barna och lägga ett pussel på 1000 bitar och helt plötsligt var klockan halv åtta och dom hade missat bolli! Nu sitter vi och väntar in BB och sedan blir det bums i säng.

Klockan ringer tidigt imorrn, gymmet väntar kl 8 med Zandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0