Vilken härlig fredag!

Vilket väder vi fick idag, solen skiner och det är riktig vår i luften!

Jag vaknade av Freja kl 5 imorse, hon var tyst och mysig men jag hörde att Amanda var inne hos Nora och sjöng för henne så hon skulle vakna. Jag klev upp 20 över för att göra lite mat till Freja eftersom hon inte ville somna om och då kom Nora och Amanda upp och skulle kolla på tv:n.

Jag somnade aldrig om och var upp och skällde på Nora och Amanda eftersom dom levde om. Bråkade, skrek, sprang omkring och var allmänt högröstade! Jag har försökt förklara att vi har grannar som kanske inte uppskattar att bli väckta så tidigt!

Var på lite dåligt humör så jag for iväg till gymmet och cyklade bort lite aggressioner efter att jag hade lämnat Nora på skolan. Jag cyklade 1,3 mil och det kändes i benen efteråt men man blir ju inte så svettig som jag önskar. Vågade inte springa idag eftersom knäna fortfarande inte är riktigt bra :/

Nu ska jag klä på mig och Freja och möta upp lite mammor med vagnar och gå på en promenad! Det ska bli så skönt och Freja kommer nog somna på 2 sekunder :)

Hoppas ni njuter i det fina vädret!


Kommentarer
Postat av: Veralena

Har du testat att gå på spinningpass? Då sprutar svetten kan jag lova!

2012-03-16 @ 12:50:00
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0