Dagens planer!

Idag har vi fullt upp och trots att det regnar så är jag på ett jäkla bra humör!! :) Malin är på väg hit och sedan ska jag fara och hämta en ny säng till Nora och eventuellt en byrå in till Amanda och Frejas rum. Med lite tur så har jag även fått tag på en garderob och en liten expedithylla som jag var ute efter. Älskar Köp-Byt-Sälj sidorna på facebook! :D Ska bli så skönt att äntligen få lite ordning här hemma.. det enda stora projektet som är kvar här hemma är att måla/tapetsera inne på Amanda och Frejas rum och sedan är det mest en massa småpyssel. Sånt man aldrig blir klar med ;)

Snapshot_20120515

Ikväll väntar lite träning tillsammans med Zandra, måste ju få upp kondisen nu tills på onsdag då jag ska springa vårruset! Jag var lite deppig för att jag är typ den enda i min bekantskapskrets som inte skulle vara med men Zandra fixade det så  nu jäklar.. Tidigare när jag har varit med så har jag bara gått runt men nu tänkte jag försöka jogga så långt som det bara går! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0