En jävla idiot till morsa!!!

Jag vet inte om ni har sett den FRUKTANSVÄRDA videon som sprids på facebook just nu!? Det fick min bägare att rinna över iallafall och nu sprutar tårarna som aldrig förr.. Det är en mamma från Malaysia som slår, sparkar och nyper sin 8 månader gamla bäbis! Jag kan inte och kommer nog ALDRIG kunna förstå hur i HELVETE man kan göra något sånt här? Vad är det som saknas i människans huvud och vad är det för någon som filmar detta och inte gör något? Jag kan inte förstå att detta är vardagsmat för många barn runt om i världen. Jag mår illa, hjärtat blöder och jag är helt förstörd! Det är helt klart bevisat att alla inte är lämpliga föräldrar... Jag kan inte smälta detta :(

Om ni vill må lika dåligt som jag så finns videon här -----> http://www.newsrescue.com/2012/05/insane-malaysian-mother-beats-up-8-month-baby-captured-on-video/#axzz1uTnmNxdh

Men jag varnar er, den är VIDRIG!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag kunde knappt se 30 sek utan att fälla tårar. Jag grips av panik och vill bara rycka ungen därifrån. Men jag vet oxå att de är vardagsmat för vissa i olika länder finns även fall i Sverige där dom konstaterat att barnet blivit lika brutalt behandlat om inte värre. Oftast har mamman hamnat i någon form av Depression och får panik när barnet skriker. Och istället för att plocka upp barnet och försöka trösta det så blir det brutala slag m.m.

Vi kan känna ilska emot denna mamma,det kan vi utan att tänka efter vad som kanske gör henne till att hon gör såhär! Vi vet inte vem det är som sitter och filmar henne. Det kan va tortyrer som tvingar henne till det. Det kan ju även va som ja skrev att hon har kommit i någon fas där hon inte vet vad hon gör.

jag försvarar inte detta. jag tänker bara på olika sätt samtidigt som tårarna rinner ner för mina kinder och vet att de finns 100.000 barn där ute som blir behandlad lika dant...medan
300.000 barn blir sexuellt utnyttjad el något annat i spädbarnsåldern.

Livet är orättvist,jag önskade att man kunde ta bort all onska som fanns i denna värld.

2012-05-10 @ 22:13:11
URL: http://lillsnuttan.bloggplatsen.se
Postat av: stina

Jag skrev nyss ett inlägg på min blogg om samma film innan jag såg att det var andra som delade dessa känslor lika starkt som jag gjorde av denna film. Jag kommer aldrig att få den där filmen ur mitt huvud!

2012-05-10 @ 22:17:23
URL: http://stinajakobsson.devote.se
Postat av: Alexandra

Asså FYFAN jag kunde se 3 sek när hon började slå med kudden eller va d nu va... att höra den stackars bebisen skrik fivk mig att skrika rätt ut! jag tryckte bort filmen på en gång men endå sitter detta skrik fast på min hjärna! jag FATTAR inte att det finns folk som gör sådant . ARGHH!

Svar: Jag vet faktiskt inte om jag kommer kunna sova så jäkla gott inatt, skulle vilja ta med Nora, Amanda och Freja till våran säng och bara hålla om dom hela natten och hoppas dom förstår hur mycket jag älskar dom ♥
Jannice

2012-05-10 @ 22:24:24
URL: http://minbebis.com/blogg/alex87
Postat av: Alexandra

Ja precis så känner jag med!!! stackars barn som får genomgå något sådant.. jag kommer nog inte glömma den där på länge.... ush

2012-05-10 @ 22:36:48
URL: http://minbebis.com/blogg/alex87
Postat av: sawiik

Dum som jag var så kikade jag på filmen, mår illa som fan nu!!! Skönt dock att läsa att mamman blev arresterad samma dag som detta filmades. Men man undrar vad det är för jävla idiot som filmade?!?! Hoppas den människan också hamnade bakom lås!!!!

2012-05-10 @ 22:42:46
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik
Postat av: Jeanette

Jag fick samma känsla som när jag såg idioten med babyyoga (hon som slängde runt med bebisen i armar å ben). Man kan inte annat än att må illa! Samtidigt så förstår jag inte hur människan som filmar bara tittar på å inte gör nåt. Skönt att läsa att hon åkte dit på det samma dag, men 18 månader är ju ingenting!

2012-05-10 @ 23:34:10
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se
Postat av: Anna

Vidrig. Den är VIDRIG och FRUKTANSVÄRD!!! Usch usch usch, varför var jag så dum som såg de ynka 3 sekunderna. Tårarna sprutar, det är så hemskt. Finner inga ord!
Att göra nåt sånt, att filma nåt sånt, att se nåt sånt det är... Verkligen en realitycheck bigtime, som en fet käftsmäll. Inatt ska jag krama på min unge, och hoppas innerligt bebisen på videon mår bra idag och får mycket kärlek hos människor som tar hand om honom/henne. Om jag vore troende skulle jag be för honom/henne, ska i alla fall tänka på bebisen och bebisarna och barnen som far illa. Önskar jag kunde göra något för dem.

2012-05-10 @ 23:51:21
URL: http://minbebis.com/blogg/amysan
Postat av: Idlisa

Klarade inte av att se mer än 30s. FY FAN!!!! Skönt och veta att hon inte längre har hand om barnet.

2012-05-11 @ 07:34:47
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa/
Postat av: mymamma

HERRE GUD!

Jag blir så upprörd! SÅ ARG!

2012-05-11 @ 08:37:20
Postat av: Tess

Jag förstår inte hur någon kan göra så. Det gör ont i hjärtat på mig när jag ser bebisen krypa mot kvinnan för närhet och/eller tröst och hon bara fortsätter slå. Det är hemskt att det finns andra barn där som ser detta och jag undrar varför den som filmar inte gör något. Det låter som en vuxen kvinna så hon borde ha kunnat stoppa det. Hon som slog borde ha fått längre straff för bebisen har kanske fått men för livet, om inte fysiskt så psykiskt.

2012-05-11 @ 12:53:52
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: baby2011

jag tänker inte se den =( mår redan dåligt av att läsa vad det handlar om =(.

2012-05-11 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0