Gomorron!!!

Har sovit gott inatt men vaknade strax före 6 av att solen lyste, det luktade kattskit och att jag trodde att jag hade försovit mig! Lyckades somna om till 6.45 då jag skulle väcka Nora. Istället för att lägga mig igen tills vi skulle åka så ställde jag mig i duschen och det är jag så glad över :) Har precis ätit lite frukost och funderar på i vilket rum jag ska börja rensa... Noras: image Eller Amanda och Frejas: image image Den här bokhyllan ska bort så fort vi fått tag på byrån och hyllan vi vill ha! :) Freja är på bra humör idag och snart kommer bästisen på besök! :) image

Kommentarer
Postat av: maritaebervall

Hej vännen!
Låter som att du vet vad du ska göra idag!! Här har vi kanon väder idag, gäller att njuta varje dag solen behagar visa sig!
Sköt om dig idag!
Kramar

2012-05-21 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0