Jakten är avslutad!

Vi har bestämt oss, det behövdes inte många minuter inne på Barnens Hus innan vi var helt överens om vilken vagn vi vill ha! :)

7248_big_toyland VS  102581

Brio Race eller Emmaljunga scooter? Vi valde mellan dessa eftersom vi vill ha en vagn med 4 lika stora hjul!

Emmaljunga:

+ Jävligt snygg + Stor varukorg + Gott om plats för barnet + Stor suflett med många fack - Ganska tung - Lite bökig att fälla ner och upp - Tar mer plats än Brion - Knäledshandtag - Ej vändbar Brio: + Ganska snygg + Lätt och smidig + Bra fjädring + Nästan fullt liggläge! + Tar lite plats + Teleskophandtag + Ganska stor suflett + Ganska stor varukorg + Enkel att fälla ner och upp - Inte lika snygg som Emmaljungan - Ej vändbar

Ni kanske redan har gissat vilken vagn vi bestämt oss för!? ;) Det blir en Brio Race!

En gammal kollega till mig har dessutom en begagnad Brio race som hon ska sälja billigt så jag ska kika på den på torsdag! Hoppas på att det är bra liggläge på den, då slår vi till :)

Vad jag har förstått så var det inte så mycket till liggläge på dom tidigare modellerna men den vi kikade på idag gick ju att fälla ner så det nästan blev helt plant, precis som vi vill ha det! :D

Längtar efter vår blivande vagn nu. Och så måste vi ju köpa en ratt som Freja kan leka med! Älskar att jag och Mats (nästan) alltid är överens om allt  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0