Jättekonstig dag!

Dagen har varit hur konstig som helst.. Efter natten som var så var jag skittrött i förmiddags och la mig och vilade med Freja på soffan vid 11 och vi vaknade vid 13.30 igen! Vi har delat ut lite inbjudningar till Amandas kalas nästa helg, fixat med lite tvätt och så kom Emelie hit och grattade Amanda. Vi tog en promenad tillsammans ner på stan och åt lite middag på subway (eller saboway som Amanda säger :). Nora och Amanda cyklade hela vägen och var jätteduktiga! Dom stannade i varje korsning, klev av cyklarna, tittade åt alla håll flera gånger innan dom gick över vägen ♥ Maten var god och det var jätteskönt att komma ut en stund. När vi kom hem stannade vi ute på gården en stund och spelade lite fotboll innan det var dags för tjejerna att göra sig klara för sängen.

wpid-20120527_182243.jpg

wpid-20120527_182257.jpg

wpid-20120527_182303.jpg

Det blev ett trevligt avslut på dagen och nu ska jag krypa ner i sängen med världens finaste sambo (när ska jag få kalla honom för man?) ;) Tänk att man kan bli så lycklig av en annan människas närvaro, i snart 10 år har jag fått dela mitt liv med Mats. De 1o bästa åren i mitt liv! Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0