Liten sammanfattning av fredagen!

Igår gick dagen jättesnabbt och jag minns knappt vad jag gjorde. Amanda lekte med grannens barnbarn Greta som är här, först fick hon följa med dom ut till Smitingen på en liten utflykt och sedan var dom ute och lekte på gården resten av dagen. Jag tog med mig Nora och hämtade hem ett bord och 2 stolar som jag trodde skulle vara barnmöbler till en början men visade sig vara mycket större än så.. haha! Hade inte mage och säga att jag inte ville ha det heller eftersom det var gratis. Just nu står grejerna nere i källaren och jag vet inte vad jag ska göra med dom! :) Tanken från början var att måla det vitt och ha det på Amanda och Frejas rum men det går ju inte.. Mats säger att jag aldrig får köpa eller bestämma möbler fler gånger ;)

wpid-20120518_142411.jpg

På eftermiddagen tog jag med mig Nora på affärn och handlade. När vi kom dit såg jag att om man handlade för 300:- så fick man en cirkusbiljett, handla för 600:- få 2 biljetter osv. Vi kom hem med några kassar "nödvändigt" och 3 cirkusbiljetter! :D Så den 28:e ska vi på cirkus, tror det blir första gången för barna så det ska bli kul! Vi hyrde en film på boxern och avslutade dagen i soffan med lite godis och mys ♥ Mats lockade Freja med lite godis också och vips så stog hon upp mot bordet och lite senare gick hon några steg efter soffan! :D

Kommentarer
Postat av: Anni

Vi var också på coop och fick biljetter. Men uppfattade aldrig när det var. 28 maj eller juni? och vet du tiden och platsen?
Ha det bra

Svar: 28 maj, men jag vet inte vilken tid eller plats... :)
Jannice

2012-05-19 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0