Mamma och pappa!

Jag tror Freja börjar fatta grejen med mamma och pappa nu, så himla kul! :) Häromkvällen när Mats låg i sängen med henne och jag skulle sova med Amanda så låg hon och ropade MA-MA-MA. När jag kom dit blev hon nöjd! :D Likadant är det om jag är med henne, då brukar hon ropa BA-PA-PA och vill vara med Mats! Det händer så mycket nu så jag hinner knappt med.. Hon sätter sig upp hela tiden när hon ligger på golvet, hon försöker resa sig mot det mesta och vinkar tillbaka om vi vinkar och säger Hej Hej! Har försökt att få det på film men då vägrar hon som vanligt :P Hon har en jäkla vilja, får hon inte som hon vill så slåss hon och skriker för fullt! Känns som att hon kommer bli ganska lik Amanda till sättet som hon var när hon var liten! :D

IMG_20120429_082017


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0