Sovmorgon deluxe!!

Mats var min räddande ängel imorse! ♥ Den här natten har varit hemsk.. Jag drack ett glas vin hos Zandra igår och blev så fruktansvärt trött när jag kom hem. Vi gick och la oss i sängen kl 23 och jag sa till Mats att jag skulle somna inom 5 minuter.. Efter kl 1 låg jag fortfarande vaken!! Freja hade ingen plan alls på att sova, hon låg och drog mig i läpparna som vanligt och hittade även näsan! Jag var så jävla less, när Freja till slut somnade så började Mats att snarka. Funderade ett tag på att rymma hemifrån! Vid 6-tiden vaknade Freja igen och började dra och nypa mig i ansiktet.. Efter en halvtimme väckte jag Mats med min finaste röst och frågade om han inte hade lust att göra lite mat till Freja och ta ut henne ur sovrummet. Till en början snackade han lite skit som vanligt när han sover men sedan gick han upp och jag kunde sova vidare till 1o då mitt alarm ringde!! Hade inte det ringt hade jag nog sovit fortfarande ;)

Tack älskling, du vet verkligen när jag behöver dig som mest ♥

Jag har plockat undan en massa här hemma och tänkte försöka hitta lite ork till att dammsuga innan vi får finbesök! :D Vi ska äntligen få träffa Per och Marie igen efter 5 månader!!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Men gumman, sover hon i din säng bredvid dig? Då har jag ett hett tips, låt henne sova i sin säng så får du sova ;-)

2012-05-12 @ 15:32:03
URL: http://Minbebis.com/blogg/zandras
Postat av: marita

Hoppas den här natten blir bättre! Sömnen är ju så jäkla viktig!
Kram på dig!

2012-05-12 @ 19:33:26
URL: http://minbebis.com/maritaebervall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0