Är ni nöjda med vimedbarn.se?

När jag flyttade bloggen hit till vimedbarn tyckte jag att portalen kändes skitbra! Jag fick hjälp direkt när jag skrev till supporten och allt har fungerat bra...

Tills för 1 månad sedan!

Jag är så less så jag bara vill kräkas! Jag vet inte hur många mail jag har skrivit till supporten för att få hjälp med mina sponsrade videos. För ca en vecka sedan fick jag svar på ett av mina mail:

Hej! Ursäkta att det har tagit sån tid, har du fortfarande promblem med dina videos?

Ehh... JA!

Har fortfarande inte fått något svar på det!?

Riktigt dåligt tycker jag och jag funderar på att byta portal igen där allt fungerar problemfritt!

Hur upplever ni vimedbarn?


Kommentarer
Postat av: ♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

Vadå sponsrade videor ? menar du via videofy.me lr ?

// Love

2012-11-04 @ 16:12:23
Postat av: SaWiiK

Surt! Jag har flyttat med från vimedbarn för hjälpen med att importera mina inlägg från minbebis drog ut på tiden så jag gav upp. Dessutom så trivdes jag inte så nu finns jag på loppi.se. :)

Kram

2012-11-05 @ 21:22:46
URL: http://www.blogg.loppi.se/sawiik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0