Bröllopsplanering

Medans Mats sitter och kollar på hockeyn så sitter jag och drömmer mig bort bland en massa klänningar, ringar, skor och musik!

Har inte tänkt så mycket på bröllopet på senaste tiden men tiden går så himla snabbt. Snart är det vår tur att stå där i kyrkan, som man och fru! Det kommer att bli en underbar dag och jag längtar ♥

Tror det börjar bli dags att träffa min älskade storasyster snart som ska få hjälpa oss lite med planeringen. Hon är given för detta uppdrag och jag vet att hon kommer att komma med en massa bra idéer.

Kyrkan är iallafall bokad, att hitta en bra lokal står näst på tur!

Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det.

Mats kommer inte att få se min klänning i förväg och vi kommer inte att sova tillsammans sista natten innan den stora dagen. Vi kommer att göra oss i ordning på skilda håll och första gången han får se mig på den stora dagen är då jag kommer in i kyrkan! Jag hoppas att det blir som på film, att han blir helt betagen av min skönhet och får tårar i ögonen :) Vi harvalt ut bestman och tärna men dom är inte tillfrågade ännu! ;) Nora, Amanda och Freja kommer att vara små fina brudnäbbar!

Vi vill ha en riktigt rolig fest som blir ett minne för livet. Vi kommer troligtvis att bli dom sista som lämnar stället ;)

Kan inte tiden gå lite snabbare?


Kommentarer
Postat av: Idlisa

Så gjorde jag och min man också - vi sågs inte innan kyrkan och ja, det blev som på film. När dörrarna till kyrkan öppnades så stod han där framme och väntade med tårar i ögonen :)

Njut av planeringen - det är halva nöjet med att gifta sig tyckte jag :)

Tips! Jag köpte en ny klänning men i efterhand så känner jag att jag lika gärna kunde ha hyrt en istället. Men det är kanske svårt att tycka innan. Man vill gärna ha en egen klänning.

Kram

2012-11-03 @ 11:56:35
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0