Det här med träning...

Fy fan i helvete, jag är helt mör i kroppen efter kvällens pass. Jag pratar jämt om att PT:n är jobbig men så jävla rolig, snacka om att lura sig själv.

Redan när Malin gick igenom vilka övningar vi skulle köra så ville jag vända om och gå därifrån. Under hela passet undrade jag vad jag gjorde där! Det var såååå jävla jobbigt... det är tur att man har många runtomkring sig som peppar och skriker så man inte ger upp :)

Spyan var inte långt borta när passet äntligen var över. Jag kunde knappt stå på benen och hela jag var skakis! Trodde jag skulle åka dit för rattfylla när jag körde hem ;)

Men vet ni vad!? Känslan som infinner sig när passet är över och man har tagit sig igenom det utan att fuska och verkligen gjort allt man kan är obeskrivbar! Det är så värt det.

Nu sitter jag här och längtar till nästa pass och tänker att det är var ganska kul ändå... eller? :D

Frisyren höll sig genom hela passet !!

Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen och hoppas på att träningsvärken inte är så farlig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0