Ett fjärde och sista barn?

Det är svårt att inte bli sugen på ett till barn när man ser denna bild! Jag har funderat mycket på om vi ska några fler barn, jag blir ju sugen så fort jag ser en bäbis. Men i dagsläget är jag faktiskt nöjd med dom fina tjejerna vi har ♥

Det är underbart att vara gravid och bäbistiden är helt fantastisk. Bara tanken på att aldrig mer få uppleva allt detta gör mig bli ledsen.

Barnen kräver mer och mer ju äldre dom blir trots att dom klarar av det mesta själv. Jag är rädd att inte räcka till.

Just nu ska jag fokusera på att hitta igen mig själv och nå mina drömmar! Det är inte helt lätt att hitta en bra balans i livet där man hinner med allt man önskar.

Jag vill vara så mycket mer än bara mamma. Jag vill inte börja fundera över vem jag är när barnen har flyttat hemifrån.

Jag och Mats ska jobba för en bättre framtid nu..

Men man ska aldrig säga aldrig, det kanske kommer en sladdis i framtiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0