Kampen fortsätter!

Har precis kommit hem från ett core pass på gymmet! Det var riktigt skönt att komma iväg igen och nästa pass är inbokat på torsdag.. Hoppas att jag är bättre i halsen tills dess så jag kan köra lite kondition också. Min resa till att bli fast och fin i kroppen fortsätter nu efter att ha degat omkring alldeles för länge.. Jag vägde mig igår igen och vikten har trots allt gått neråt så då blir jag ännu mer peppad! Ska ta måtten igen också och jämföra med hur det såg ut för några månader sedan. Minns ni mina före och efter bilder? Kika här -----> LÄNK Kommer att uppdatera med nya bilder om en månad... :)  


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är kanon som orkar hålla i träningen! Här har det blivit lite dåligt ett tag men ikväll körde jag igen. Läste det senare inlägget, shit vad vi verkar lika! Jag var ju precis så. Teater, dans och högljuddast. Till gymnasiet. Minns att vi hade nån grej där vi skulle skriva på varandras ryggar ett par egenskaper den personen hade. Jag hade fått flera "tyst", "blyg", "snäll men tyst". Vem eller vad kvävde vår glöd? ? Reclaime the fire! ;-) Kram

2012-11-06 @ 00:15:39
URL: http://minbebis.com/blogg/heartan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0