Världens bästa pappor!

Igårkväll sa Mats att han mer än gärna skulle kliva upp med barna imorse så att jag fick en sovmorgon, han tänkte visst inte på vilken dag det var ;) När Freja vaknade 05.30 så sa jag grattis på farsdag och påminde honom om att han skulle kliva upp.

-Men vafan, det är ju farsdag! Det är ju jag som ska ha sovmorgon, vad tänkte jag med? -Äh, se det som en chans att få lite extra mycket tid tillsammans med barnen istället :)

Han klev iallafall upp och jag fick sova vidare tills klockan ringde 9.15! Välbehövligt :D

Barnen gav honom fina kort och teckningar som dom hade gjort och sedan for jag och barnen ut till pappa. Där var också Malin, Emelie, Emil, Maya och Kevin. Vi fikade tårta och pappa fick komma till salong Jannice och Malin :D

Det har varit en bra dag och nu är det dags att krypa ner i sängen.

Världens bästa pappor!

Jag älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0