Busy busy..

Dagarna bara rusar förbi, har ganska nyss slagit mig ner i soffan för första gången idag! Jag jobbar, ägnar mig åt barnen den lilla tid som finns innan dom ska sova och sedan har jag någon timme över innan jag själv ska gå och lägga mig. Det blir väldigt lite datatid (bloggtid) med andra ord, fotar nästan ingenting längre heller :( Saknar mitt intensiva bloggande, träningen och allt jag kunde göra då jag var föräldraledig!

Idag följde Amandas pojkvän med henne hem efter skolan, dom hade jättekul men tiden gick så snabbt så dom hann knappt göra hälften av det dom ville :/ Han får komma tillbaka en annan dag igen helt enkelt :D

Det går skitbra på jobbet iallafall, har ett skönt flyt nu och känner mig mer och mer trygg i det jag gör. Idag fick jag även veta att jag kommer att få lite mer ansvar, skitkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0