Fina grejer i paketet!

Jag har ju glömt att visa vad som fanns i paketet som stod på bron häromveckan..! :)

Här är 3 st helt nytryckta böcker som finns att köpa på bl.a. Adlibris och Bokus mm.

Saker jag sagt och gjort, Jag fyller år och Min tjocka feta släkt + bonusar! Böckerna är jättefina och med roligt innehåll, dom har allt det där som jag har saknat i andra böcker som "mitt första år" osv.

Den här boken är indelad i olika kategorier: Saker som du sagt, dina egna ord, saker som du har gjort, första gången minnen, saker som andra berättat om dig, födelsedagsminnen, minnen från avslutningar, prestationer att minnas och semesterminnen med dig. Det finns många sidor att fylla ut med alla roliga kommentarer och upptåg!

Här kan man skriva ner allt om de 10 första födelsedagarna. Hur man har firat, vilka man firade med, presenter och vad man hade för önskelista mm. Det bästa av allt är att det finns massor av tips på lekar och recept som man kan ha användning av när det står still i huvudet.

   Den här boken är jätterolig! Här kan man skriva ner en massa fakta om hela familjen + alla bonusar som finns nu för tiden åt alla håll och kanter! :) Det finns en fin "släktskog" som man kan fylla i för att hålla koll på släkten!

Alla böcker är helt fantastiska, det är Josefine Josefsson och Jeanette Milde som har gjort dessa. Ni kan läsa om Josefine och Jeanette på www.ordalaget.se 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det fanns även 2 fina skötväskor från dadadoo med i paketet! Den röda skötväskan är från "Sweetheart" kollektionen och den vita är från "Quick change". Den lilla vita passar även perfekt att ha med sig på krogen om man plockar ur skötunderlägget :)

    

Malin blev kär i den röda skötväskan och eftersom jag är världens bästa syster så fick hon den!


Kommentarer
Postat av: Lindas uterum

Gulligt av dig att dela med dig till syrran!
Sånt brukar på nåt vis löna sig i längden :)

2012-10-23 @ 22:19:31
URL: http://uterum.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, du är världens bästa:D Längtar efter "nya" vagnen så jag kan använda den:D den går inte så bra med de oranga vi har nu! haha

2012-10-24 @ 11:00:17
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0