Ladies night i Sundsvall!

Som jag skrev tidigare så var kvällen helt jävla underbar!

Jag, Nathalie, Christina och Therese träffades först hemma hos Nathalie som bjöd på jättegod middag och efterrätt. Vi surrade en massa och drack litegrann innan Mats mamma (efter mycket strul och panik) kunde skjutsa oss ner till Sundsvall. Vi var där till 19.30 och hoppades på att minglet och eventen skulle vara skitkul men det var ju dött och inte alls vad vi hade förväntat oss!

Träffade på Anders Timell när vi stog vi baren, vi tog lite bilder innan han var tvungen att springa iväg. Vilken sliskig karl alltså, återkommer till det senare!

Till slut så drog showen igång och den var så jävla bra! Mycket bra musik och snack och kungen under kvällen var helt klart Magnus Uggla. Jag  hade inte förväntat mig så mycket av honom men han var ju skitrolig! :) Han var riktigt het när han gled in på scenen i paljettklänning och klackskor! Martin Stenmarcks 7milakliv var också riktigt bra.

När showen var slut hade jag ont i halsen och händerna, har nog aldrig klappat händerna så mycket någon gång tidigare under 2 timmar (om man bortser från Takidaspelningarna). Jag hade även kramp i käkarna efter allt skratt :D

Tyvärr var våra platser väldigt långt bak så vi fick mest titta på skärmarna om vi skulle se något. Nästa år ska vi vara ute i god tid och boka biljetter där maten ingår! ;)

Kameran var kass så jag fick inte en enda bra bild men det blir ju ett tråkigt inlägg utan bilder så jag bjuder på några ändå!

    

    

  

När Ladies night var över gick vi ut i höstrusket och raggade upp en taxi som tog oss ner på stan där efterfesten väntade. Kön till Oscar var riktigt lång så det var så skönt att vi var uppskrivna på listan så vi slapp stå och köa i skitvädret. Vi köpte oss lite att dricka och satte oss vid ett bord och pratade lite om kvällen. När jag och Nathalie hade varit iväg en sväng så såg jag en liten krullig man i baren. MAGNUS UGGLA SÅKLART! Eftersom jag är som jag är så gick jag fram och berömde honom över hans insats tidigare och han blev glad och gav mig en kram. Bilden vi tog la jag ut tidigare men här kommer den igen :)

Han var skittrevlig och inte så sur som jag trodde att han skulle vara! :)

Vi träffade även på Hasse Brontén, han berättade att han hade blivit sågad av expressen efter fredagens premiär och att han bara fick en geting :P

Efter dessa möten dansade vi tills vi var tvungna att köpa något mer att dricka. Det var så jävla varmt på dansgolvet och det gick knappt att andas vissa stunder. När vi sitter vid vårat bort så kommer Uggla och Brontén gående och jag hejade igen och Uggla kände igen mig.. haha! Det blev en till bild, den här gången var det Therese och Christinas tur :)

Det här var den sista drickapausen vi tog, vi dansade nästan non-stop resten av kvällen/natten. Uggla, Timell och Brontén vimlade omkring på dansgolvet också. Dansade och pratade lite med Uggla men sedan drog han tillbaka till hotellet.

Jag såg inte till varken Andreas Johnson eller Martin Stenmarck så dom gick nog tidigt :/ Så jäkla typiskt!

Brontén och Timell hittade några tjejer som dom hängde med hela kvällen. Timell såg desperat ut och taffsade på "sin" tjej hela kvällen. Dom var kvar tills krogen stängde och jag såg att Brontén och en tjej gick ut tillsammans...

Som sagt, det var en GRYM kväll som jag kommer leva länge på! Och JA, jag är kändiskåt.. har alltid varit och kommer nog alltid att vara ;)

När krogen stängde gick vi bort till MAX och åt varsin hamburgare medans vi väntade på våran skjuts. Det blev lite senare än tänkt så jag kom hem 5 imorse!

Fick sova i ca 3 timmar innan Freja vaknade men jag kunde vila en stund tidigare idag som tur var :D

TACK TJEJER, DET HÄR GÖR VI OM SNART!


Kommentarer
Postat av: Malin

låter som ni hade en toppenkväll:D

2012-10-07 @ 20:12:33
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Yohanna - tvåbarnskaos & kolik!

Hahaha... det var många kändisar på en kväll ;)

2012-10-07 @ 20:45:38
URL: http://maiplu.se
Postat av: Sandy

Vilken kväll!! :)

2012-10-07 @ 21:09:39
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/sissy
Postat av: Zandra

Bjud med mig oxå då nästa gång!

Svar: Zandra: Självklart! :)
Nicki

2012-10-07 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0