Se hit om du gillar att få saker helt gratis! ;)

Jag fick ju hem ett paket idag... ett paket från Buzzador som var fyllt med balsam för färgat hår!

"Du känner säkert igen den härliga och fräscha känslan när du precis färgat håret. Tyvärr upplever många kvinnor att deras nyfärgade hår snabbt blir matt och livlöst efter bara några tvättar" Efterbehandling är A och O för dig med färgat hår. Dove Colour Care intensivbalsam verkar både vårdande och färgbevarande. Vid daglig användning kan du behålla din hårfärg vacker och glänsande i upp till 10 veckor.

Mitt hår blir alltid matt och livlöst efter bara några dagar efter att jag har färgat håret så det här ska bli spännande att testa. Det börjar bli dags att färga utväxten så jag funderar på att slänga i lite rött igen!

Vad tycker ni att jag passar bäst i? Brunt eller rött? 

Är du sugen på att testa detta balsam så hojta till, jag har så det räcker och blir över ;)

      Är du också sugen på att bli en Buzzador och få chansen att testa nya grejer så kan du registrera dig HÄR!

Kommentarer
Postat av: Malin

RÖTT!!!

2012-10-24 @ 22:04:39
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Nathalie

Jag provar gärna :)

2012-10-24 @ 22:05:12
URL: http://minbebis.se.blog/naathaaliie
Postat av: Sandra

Jag testar gärna detta med dig och hjälper dig med buzzandet =)

2012-10-24 @ 22:27:55
URL: http://minbebis.com/blogg/mamsan/
Postat av: Annika

Blond!! :)

2012-10-24 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0