Skön höstpromenad!

Vilken skön dag det har varit! Jag och Mats låg och slappade på soffan tills att barnen kom hem, så himla skönt att bara vara en stund :)

Vid 16 mötte jag och Freja upp Zandra och Liam för en härlig och uppfriskande höstpromenad. Det var så skönt att komma ut och få lite luft, vi var ute i en timme. På vägen hem pratade vi om hur jobbigt det är att ställa sig vid spisen så här dagen efter så ni kan ju tänka er hur glad jag blev då jag kom hem och maten nästan var klar! Lätt det bästa på hela dagen ♥

Snart är det läggdags för barnen och då ska vi krypa ner under varsin filt och titta på Solsidan och Hellenius hörna!

Jag gillar att vara "bakis", jag är så avslappnad då och orkar inte bry mig så mycket om allt runtomkring. Ganska stört egentligen... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0