Bilder från gymmet!

Jäklar vad skönt det var att få komma iväg idag, det var alldeles för längesedan. Jag hade så mycket energi när vi for därifrån trots att jag var helt slut i axlarna och armarna :)

Ser du Ida vad duktig jag var som gjorde "dina" magövningar ;)

Imorgon hoppas jag på att få plats på PT:n och efter det är det Core! Ska försöka klämma in ett pass på fredag eller lördag också och på söndag är det Pump som gäller :)

Måste komma igång på riktigt igen, Mats säger att jag är så mycket trevligare att umgås med när jag tränar! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: Jo det är det verkligen! Jag upplever själva smaken som att kroppen genast vill bli av med det!
Då ska du verkligen ha tur :D ! Jag har "genomlidit" detta för tredje gången nu och troligen blir det den sista nu och det är väldigt skönt haha!

Vad roligt att träningen fortfarande är roligt :D Jag hade väldigt lätt för att tröttna när jag tränade hehe

2012-09-05 @ 21:50:53
URL: http://readminadays.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0