BLIVANDE FRU!!

Jag och Mats ska gifta oss! ♥

Vilken dag det blev! Jag hade fixat barnvakt i smyg för att överraska Mats med middag och bio. Han är förkyld och har legat nästan hela dagen så jag trodde kvällen skulle bli hotad men jag fick med honom ;) Marie kom hit vid 18 tiden och vi for ner på stan vid 18.30 för att äta middag. Efter att ha farit några varv runt stan så hamnade vi på den mongoliska restaurangen. Maten var inte så jättegod och personalen var skum men det var trevligt ändå.

Mats sa att det hade ju varit skitkul att se nya Hamilton filmen på bio och då kunde jag inte hålla mig så jag sa att jag redan hade reserverat biljetter. Han blev så jäkla glad..! :) (Filmen var skitbra!!)

Efter att vi hade ätit upp maten hade vi lite tid att fördriva så vi for upp till Vårdkasen, det är "vårat ställe" på något sätt och det var där vi förlovade oss för 9 år sedan. Vi satt i bilen en stund och pratade och tittade på en underbara utsikten över stan. Sedan övertalade jag honom att gå upp i tornet. Vi pratade lite och sedan tog jag hans händer i mina och gick ner på knä och friade! Han tittade på mig och frågade typ 10 gånger om det var ett skämt innan han svarade JA

Jag har väntat i så många år på att han ska fria men jag tog saken i egna händer istället :D

Nu ska jag ÄNTLIGEN få bli fru Skoglund! ♥

Nu ska det börja planeras och sparas pengar :)

   Underbara utsikt!

Jag är så lycklig och dagen blev helt perfekt!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad kul, grattis!!!!
Själv har jag försökt men fått nobben då gubben tycker att det är hans grej to do.... så nu har vi varit ett par i 11 år utan något frieri!
Men den som väntar på något gott.....
Alla lyckönskningar från mig!

/Kicki

2012-09-13 @ 06:24:06
Postat av: hannarunesdotter

Men ooooh, stort grattis!! Gud så kul att få planera bröllop!! :) Hihi. Kram!

2012-09-13 @ 07:05:43
Postat av: Tess

Åh grattis!!

2012-09-13 @ 07:39:41
URL: http://Theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: Sandy

Grattis till er! Äntligen! :)

2012-09-13 @ 08:07:49
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/sissy
Postat av: Cicci

Men vad roligt! GRATTIS!!

Det är lika bra att ta saken i egna händer!
Så gjorde jag när jag o Johan förlovade oss, han hade pratat om att vi skulle göra det så länge men det hände liksom aldrig nåt, så jag köpte ringar och frågade han :)

2012-09-13 @ 08:22:51
URL: http://Cissan.Webblogg.se
Postat av: Malin

Så himla roligt:D:D Kände nästan på mig lite att de skulle bli något sånt där;) Grattis i massor <3<3<3

2012-09-13 @ 10:47:28
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Yohanna

Sååååå härligt, GRATTIS!!!!! (själv har jag en man som absolut inte vill gifta sig.. han tycker det räcker med barn typ.. haha)

2012-09-13 @ 10:58:59
URL: http://maiplu.se
Postat av: Janina

så underbart, grattis!

låter lika hur vi gjorde. Jag friade då min karl är så seg, orka vänta på honom haha. Överraskade med barnvakt, jättegod middag och mys.

och ja vad skoj med nytt i garderoben, man blir mer taggad att börja jobba igen!

2012-09-13 @ 23:02:37
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0